Home >> Kompakt eszközök

Munkaidő nyilvántartás költséghatékonyan …

Nem akar sokszázezret – milliót költeni egy egyszerű feladat megoldására?

Csak a papíros nyilvántartás bizonytalanságát szeretné megszüntetni?

Egy egyszerűen kezelhető megoldásra vágyik?

Kisvállalkozásoknak sokszor nincs szüksége nagy, drága rendszerekre. A munkaidő nyilvántartás általában csak a papíron-füzetben vezetett be-kilépésekből áll.

DE a benne lévő emberi tényező előbb-utóbb lépésre kényszeríti a tulajdonosokat.  Jöjjön itt egy valós történet egyik partnerem praxisából:

Építőipari cég. Az irodai dolgozókon kívül mindenki a terepen dolgozik. Maguk írják a munkaidőt, havi jelentést adnak túlórákkal együtt.

Az épületek épülnek, így egy ideig mindenki nyugodt, mígnem egyszer csak érdekes dolog kelti fel a figyelmet.

Ugyanis volt egy céges megbeszélés a központban. Mindenki ott volt és mivel jól haladtak, kora délután már mindenki hazamehetett.

És mi volt a munkaidő nyilvántartásokkal? Papír szerint nagyon sok ember aznap a terepen dolgozott és még túlórázott is! . . .

Az alábbi eszközöket kis cégek számára ajánlom kb. 100-150 főig. Ujjlenyomatos azonosítás lévén nincs lehetőség arra, hogy tetszőleges számokat írjanak a papírra, kölcsönadják a belépő kártyájukat vagy megmondják a havernak a kódjukat. A készülék és a hozzá járó szoftverrel – vagy kiegészítő modullal – egyszerűen kezelhetők a be-kilépésekből kalkulált munkaidő elszámolása.

Hogyan működnek ezek a kompakt rendszerek?

Mindennapi kezelésük egyszerű. Elsőnek is minden dolgozónak fel kell venni az ujjlenyomatát, ugyanis ezzel fogja azonosítani magát. Ezt a vezetővel együtt tehető meg pár mp alatt. A készülék nem az ujjlenyomat képét, hanem a bőr redőiből kalkulált számot fog elmenteni (minuta), ami minden embernek más.

Hétköznapi teendő annyi, hogy a dolgozó a készüléken 2 gomb segítségével kiválasztja, hogy be jött (munkakezdés – In) vagy eltávozott (munkaidő vége -Out), utána pedig ujjlenyomatával azonosítja magát. A dolgozóknak ennyit kell tenni.

Az összes be és kilépési adatot a készülék tárolja, ami a lekérdező szoftverrel hívható és dolgozható fel.

Mielőtt tovább lépnénk fontos, hogy kinek nem ajánlom:

  • azoknak, akik minősített munkarendet is kezelni szeretnének (külső munka, hivatalos távollét, szabadság…)
  • akik többszáz dolgozót foglalkoztatnak. Ebben az esetben a készülék nem korlátoz, mert többet is fel lehet szerelni és egy rendszerben kezelni, hanem ekkor már a gyári szoftver jelenti a gyenge pontot. Ekkor professzionális munkaidő nyilvántartó szoftvert célszerű használni.

Következőkben nézzünk néhány eszközt. Válassza ki, milyen azonosítást szeretne (csak ujjlenyomat, vagy kód és kártya is)

A készülékek alatti linkre kattintva részletes leírást talál az eszközről, továbbá rövid videókkal nézheti meg a működésüket, kezelésüket a gyakorlatban.

BFlex BF5

Nagyon hasonlít a BFlex 399-re, de ebben a készülékben beépített kártyaolvasó van, így akár ujjlenyomattal, akár belépő kártyával, akár kóddal is kezelhető a rendszer

BFlex BF5 ujjlenyomat olvasós munkaidő nyilvántartó egység

  • biometrikus beléptető és munkaidő nyilvántartó
  • nagy érzékenységű, optikai ujjlenyomat olvasó
  • beépített kártyaolvasó (124kHz, HID)
  • max. 2800 felhasználó
  • felhasználónként 2 ujjlenyomat, kód, belépőkártya
  • azonosítási idő <1,5mp
  • komplett beléptető vezérlő, időzíthető relé kimenet
  • LAN, RS232, RS485, wiegand csatlakozás
  • műanyag ház
  • a készülékhez járó kezelő szoftverrel mind a beléptetés, mind a munkaidő nyilvántartás megvalósítható
  • Alkalmazása a nagyon jó érzékenység és többfajta azonosítás miatt nagyon széleskörű

Részletes adatok és videók a BFlex BF5 működéséről >>>

.

BFlex 399

  • nagy érzékenységű, optikai ujjlenyomat olvasó
  • külső kártyaolvasó kapcsolható hozzá wiegand protokollal
  • >1500 felhasználó, 2800 ujjlenyomat adat
  • felhasználónként 2 ujjlenyomat, kód belépőkártya
  • azonosítási idő <1.5 mp
  • időzíthető relé kimenet
  • LAN, RS232, RS485, wiegand csatlakozás
  • ezüst és fekete előlap
  • fém ház
  • a készülékhez járó kezelő szoftverrel mind a beléptetés,mind a munkaidő nyilvántartás megvalósítható
  • Alkalmazása a nagyon jó érzékenység miatt nagyon széleskörű

Részletes adatok és videók a BFlex399 működéséről >>>

.

ANVIZ VF30

A készülék pár kiemelkedő tulajdonsággal emelkedik ki a szokásos ujjlenyomat olvasók közül:

  • ujjlenyomat adatot frissítő algoritmus, tehát folyamatosan pontosítja a készülék adatbázisát a tökéletesebb azonosítás érdekében
  • kijelzi (ki-be kapcsolható) az általa érzékel ujjlenyomat mintát. Ezzel segíti, hogy a felhasználó jól helyezze a készülékre az ujját, tanítva a helyes használathoz
  • segédolvasóval u.n. Anti-passback azaz kétszeres belépés gátló funkció (csak akkor léphet be, ha előtte kiment) valósítható meg
  • Munka kód adható be a be-kilépésnél, így a be-kilépés munkafolyamathoz vagy egyéb elszámoláshoz köthető
  • kezelő szoftver mind a beosztás, mind a munkaidő nyilvántartást kezeli
  • ANVIZ saját optikai érzékelő, mely – tapasztalatunk szerint – nagyon stabilan olvas

.

A többi szokásos (más terméknél is megtalálható) adat csak összefoglalóan:

  • >2000 felhasználó
  • felhasználónként 2 ujjlenyomat, kód belépőkártya
  • azonosítási idő <1 mp
  • időzíthető relé kimenet
  • A felhasználók csoportba rendezhetőek és mindene gyes csoporthoz külön belépési jogosultság szerkeszthető
  • LAN, USB, RS485, wiegand csatlakozás
  • A kimeneti relé, nem csak egy váltó relé, hanem akár már közvetlenül a 12V kapcsolását is biztosítja, így a zárhoz nem kell külön átkötést tenni.
  • nagyon kellemes tapintású műanyagház
  • Alkalmazása a nagyon jó érzékenység miatt nagyon széleskörű
  • ez a készülék se tárolja az ujjlenyomat képét (annak ellenére, hogy megjeleníti), hanem csak az érzékelési pontokból képezett azonosító számsort

A gyártó nagyon sok “okosságot” épített bele a készülékbe, ezért nálam nagyon kiérdemli a “Best Buy” az “Ajánlom” vagy a “Tetszik” emblémát!

>>>

.

ANVIZ T60

Az Anviz VF30 nagy-testvére.
A VF30-nál felsorol opciókon kívül a T60 két függetlenül programozható relé kimenettel rendelkezik, továbbá a GPRS adatforgalmat is támogatja!Anviz T60 ujjlenyomat olvasó és munkaidő nyilvántartó

  • ujjlenyomat adatot frissítő algoritmus, tehát folyamatosan pontosítja a készülék adatbázisát
  • kijelzi (ki-be kapcsolható) az általa érzékel ujjlenyomat mintát. Ezzel segíti, hogy a felhasználó jól helyezze a készülékre az ujját, tanítva a helyes használathoz
  • segédolvasóval u.n. Anti-passback azaz kétszeres belépés gátló funkció (csak akkor léphet be, ha előtte kiment) valósítható meg
  • Munka kód adható be a be-kilépésnél, így a be-kilépés munkafolyamathoz vagy egyéb elszámoláshoz köthető
  • kezelő szoftver mind a beosztás, mind a munkaidő nyilvántartást kezeli
  • ANVIZ saját optikai érzékelő, mely – tapasztalatunk szerint – nagyon stabilan olvas
  • GPRS adatkapcsolat opció, így olyan helyen is használható, ahol nincs internet

.

A többi funkciók:

  • >2000 felhasználó
  • felhasználónként 2 ujjlenyomat, kód belépőkártya
  • azonosítási idő <1 mp
  • időzíthető relé kimenet
  • A felhasználók csoportba rendezhetőek és mindene gyes csoporthoz külön belépési jogosultság szerkeszthető
  • LAN, USB, RS485, wiegand csatlakozás
  • 2 db kimeneti relé, nem csak egy váltó relé, hanem akár már közvetlenül a 12V kapcsolását is biztosítja, így a zárhoz nem kell külön átkötést tenni.
  • alkalmazása a nagyon jó érzékenység miatt nagyon széleskörű
  • ez a készülék se tárolja az ujjlenyomat képét (annak ellenére, hogy megjeleníti), hanem csak az érzékelési pontokból képezett azonosító számsort

>>>

.

.

Mit kell még hozzá, hogy használni lehessen?

Akár semmi! Ezek kompakt készülékek minden tartalmaznak, ami az alap működéshez kell!

  • a készüléket
  • felfogató lemezt
  • bedughatós tápegységet (Bflex)
  • kezelő szoftvert

csak rádugja a számítógép hálózatra (vagy rendszeresen közvetlenül letölti egy laptoppal), beállítja a hálózati beállításokat, telepíti a szoftver és már használhatja is

Természetesen, ha nem Ön szeretné telepíteni, beállítani, megtanulni a szoftver minden funkcióját, hanem örülne, ha valaki a cégének megfelelő kész megoldást biztosítana, akkor keressen meg >>>

Mit biztosítunk:

  • eszköz felszerelése
  • hálózati kábel kiépítése (ha szükséges)
  • ajtózár bekötése ha lesz ajtó vezérlés is
  • eszköz beállítása
  • szoftver feltelepítés a kezelő gépre
  • beállítások elvégzése
  • előre megbeszélt munkarend beállítása
  • igény esetén nagyon egyszerű kezelési mód kialakítása, minek eredménye, hogy pár gombnyomásra minden egyes dolgozóról külön excell fájlt kap megfelelően formázva, a havi adatok listájával és szükséges adatok kiszámolásával
  • betanítás: közösen felvesszük pár dolgozó ujjlenyomatát a készülékbe annyiszor, míg biztos nem lesz a készülék kezelése
  • a szükséges szoftverfunkciók megtanulása (dolgozók felvétele adatbázisba, kimutatás készítés)
  • egyszerűsített kezelési leírás, ami csak az Ön által használt funkciókra terjed ki. Az egyértelműség kedvéért sok képernyőképpel. Tényleges lépésről-lépésre útmutató
  • későbbiekben segítség, akár online formában is (távkapcsolat révén közösen figyeljük és egyeztetjük a számítógép, program kezelését)
  • hozzáférés a video és kezelési utasítás tárhoz, melyen “élőben” nézheti meg, hogy miként kell kezelni az adott készüléket, hogyan állíthatja be az adott funkciót…
  • Akár havi kimutatás biztosítása. Ekkor a megbeszélt feltételeknek megfelelően Ön minden hónapban megkapja a havi kimutatást minden egyes dolgozóról excel formátumban.

Kell ennél több? Érdekli? >>>