Professzionális munkaidő nyilvántartó szoftver
Mitől is professzionális egy munkaidő nyilvánttartó szoftver?
Nézzük: például a Smart nem igazán megfelelő egy családi nyaraláshoz, de max 2 személynek városi szaladgáláshoz tökéletes lehet. Egy Toyota Hiace nem épp megfelelő egy Opera báli céges bulin megjelenéshez, de tökéletes szervízautó lehet.
Ugyanígy igaz a szoftverekkel is mindig a célnak megfelelőt válasszunk!
A kompakt rendszerek a kész szoftverei nagyon sok feladatra megoldást nyújtanak, de igaz a mondás, hogy “eszi, nem eszi, nem kap mást”
Nincs lehetőség a cég igényeire alakításhoz, speciális elszámolások készítéséhez pedig külön program írása szükséges.
Professzionális megoldással a cég igényinek megfelelő rendszer alakítható ki, mindenféle egyéni programfaragás nélkül.
Tip Time Web Access szoftver
A munkaidő pontos és hiteles elszámolása – a törvényi kötelezettségeken túl – alapvető érdeke minden cégnek. A 14 év fejlesztési és bevezetési tapasztalatokon alapuló TipTime Web Access egyszerre nyújt megoldást a törvényben előírt adatszolgáltatásra és vállalat egyéni érdekeinek kiszolgálására.
A TipTime Web Access egy teljes körű komplex megoldás kezdve a felhasználók hiteles azonosításától a vállalatrányítási rendszer integrációjáig.
Tulajdonságok:
- Korlátlan számú felhasználó
- Korlátlan kliens, így akár minden dolgozó ellenőrizni tudja saját be-kilépési adatait, aktuális elszámolását
- Kliens oldalon nem igényel telepítést a webbrowser alkalmazásnak köszönhetően
- Teljes körű munkaidő elszámolás
- Kétirányú vállalatirányítási és bérelszámoló rendszer integráció
Jelentések, exportok:
- HTML, XML, Excel
- Kompatibilis más gyártók jelentéskészítő megoldásaival
- Előre beépített jelentések
- Felhasználó által definiált kimutatások
- Teljesítmény és hatékonysági riportok
- Korlátlan munkaidő modellek
- Korlátlan számú elszámolási szabály a vállalat érdekei szerint
- Költséghely/költségviselő szerinti elszámolások
- Túlóra elszámolás
A TipTime munkaidő nyilvántartó nem csak egy szoftver, hanem komplex megoldáscsomag. Bevezetés során részletesen felmérésre kerül a cég igénye, megvalósítási lehetőségek, szükséges riportok és integrációk feltérképezése. Bevezetés után pedig számos szolgáltatás biztosítja a mindig aktuális, probléma mentes üzemelést.
- Üzleti folyamat analízis
- Tervezés Installáció
- Bevezetés, oktatás
- Hotline
- Távfelügyelet
- Rendelkezésre állás, karbantartás
- Szoftver upgrade
- Kiterjesztett garancia
.
Érdeklődni szeretnék a tip time web access szoftverrel kapcsolatban.
50-en felhasználós rendszerhez kellene, milyen árban lenne, mik a hardver és szoftver követelményei.
Köszönöm a válaszát
Bene Tibor
A “jegyzőkönyv” kedvéért Tibort emailben tájékoztattam és ismertetőt küldtem.
Érdeklődni szeretnék hogy néhány fővel dolgozó (5) étterem számára tudnak-e megoldást javasolni és mik lennének a költségek a rendszer használatával kapcsolatban.
Üdvözlettel:Réti András
Tisztelt András,
Több, kis létszámú helyen is megoldottuk ezt a feladatot.
Legegyszerűbb erre (természetesen a papíron kívül) egy kompakt eszköz elhelyezése, melynél a dolgozók kezdéskor és munka végeztével azonosítják magukat.
Azért javaslom az ujjlenyomatos eszközt, mert nehezen kijátszható.
A főoldalon lévő idézet is egy étterem tulajdonosától származik. Ő is megelégelte, hogy a “papír sokmindent elbír”
Azóta havonta pár gombnyomásra előáll a jelenléti listája ami alapján elkészíti az elszámolást.
Az adatok feldolgozására több lehetőség van. Lehet helyi számítógépre hetente-havonta letölteni az adatokat, vagy van olyan lehetőség, hogy egyből – interneten keresztül – egy tárhelyre töltődnek fel az adatok.
Ezeket a kimutatás elkészítése előtt vagy azzal együtt át kell nézni, az esetleges hibákat kijavítani. Utána pár gombnyomással előállítható a jelenléti lista.
Részletes tájékoztatót és árajánlatot email-ben küldök.
Tisztelt Mező Úr!
Érdeklődni szeretnék hogy megoldható e 2 kártyaolvasó és ujjlenyomat olvasóval felszerelt forgókapu munkaidő terminállal egyetemben ahol a dolgozót tájékoztatja a pontos munka idejéről és minimum 7 különböző kilépési funkció elérhető (kiküldetés, dohányzás…stb) illetve ezen felül 2 db ujjlenyomat olvasó szintén munkaidős amit ajtó mellé szerelnénk! Amit önöktől kérnénk az a két forgóvilla a szükséges eszközökkel illetve a 2db egyéni olvasó! Erre szeretnék öntől egy árajánlatot kapni, ha lehetséges!
Köszönettel:
Cs. Gáspár
Tisztelt Gáspár,
Megpróbáltam elérni email-je, honlapja és a net-en fellelhető telefonszám alapján, de nem sikerült.
Kérem, hogy a kapcsolat oldalon lévő elérhetőségeim valamelyikén keressen meg, mert néhány adat pontosítására lenne szükség.
Amúgy a feladat nem probléma, több megoldási lehetőséget is tudunk biztosítani. A kártya és az ujjlenyomat összehangolása igényel majd döntési vagy szervezési feladatot.
Köszönöm
Tisztelt Mező úr!
Mi egy nonprofit egyesület vagyunk. Szeretnénk a egyesületünkbe egy nyilvántartó kártyás rendszert. Egy leolvasóval és kb 50 db kártyával. szeretnénk tudni hogy tagjaink mikor és meddig edzenek.
köszönettel:
Sándor
Tisztelt Szolgáltató,
Szeretném segítségüket kérni. Egy repülőgép javítással és üzleti repüléssel foglalkozó cég vagyunk. Olyan munkaidő nyilvántartó rendszert keresünk amit nemcsak munkaidő kezdés-befejezés nyilvántartására tudunk használni, hanem egy-egy feladat nyomon követésére is. Például egy adott személy kap egy elvégezendő feladatot amire “bejelentkezik” majd a munka elvégeztével jelzi, “kijelentkezik” arról a feladatról, de a munkaideje még tart.
Remélem érthető voltam 🙂
Köszönettel
Bence
Tisztelt Szolgáltató!
Nálunk a munkatársak eltérő munkarendben dolgoznak van részmunkaidős és éjszakás kollegánk is.
Egy olyan rendszerre lenne szükségünk, ami mindezt tudja kezelni.
Szeretettel várom ajánlatukat!
Üdvözlettel: V Ildikó